Nahlásit škodu online
Volejte od 9 do 17 hodin

+420 736 727 533

Reklamace zboží zakoupeného na internetu

Při nákupu na internetu můžete reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího (e-shopu), ale také na jeho na provozovně nebo u autorizovaného servisu uvedeném v záručním listu. O uplatnění reklamace si nechte vždy vystavit písemné potvrzení, které obsahuje datum reklamace, popis vady a požadovaný způsob vyřízení.

Prodejce je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů. Prodejce v této lhůtě musí sdělit, jakým způsobem o reklamaci rozhodl. Prodejce dále musí v této lhůtě vadu odstranit, zajistit vrácení peněz či poskytnout požadovanou slevu. Pokud prodejce lhůtu 30 dnů překročí, můžete od kupní smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz.

Spotřebitel má právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, pokud se vada po opravě vyskytne opakovaně, tedy alespoň celkem třikrát. Spotřebitel může také žádat případně dodání nového zboží.

Pokud si koupíte zboží na internetu přes e-shop, tak máte ze zákona možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů, a to bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet ode dne uzavření smlouvy, v případě zboží ode dne převzetí.

V případě, že spotřebitel nebyl o svém právu na odstoupení od smlouvy poučen, prodlužuje se lhůta o 1 rok. Byl-li spotřebitel o možnosti odstoupení poučen až dodatečně, běží čtrnácti denní lhůta ode dne, kdy poučení obdržel.

Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje například na zboží, které je upraveno podle přání spotřebitele, hudební a video nahrávky nebo počítačové programy, pokud byl porušen jejich původní obal, nebo noviny a časopisy.

Máte potíže s vyřízením reklamace?

Jsme připraveni Vám pomoci. Vyplňte prosím uvedený formulář a my se Vám ozveme.