Nahlásit škodu online
Volejte od 9 do 17 hodin

+420 774 019 960

Časté dotazy

Na této stránce pro Vás připravujeme odpovědi na nejčastější otázky, s nimiž se setkáváte v oblasti náhrady škod.

 

Mohu se obrátit na svého pojišťovacího poradce, s nímž jsem uzavřel pojistnou smlouvu, a který mi také nabízí pomoc při jednání s pojišťovnou?

Ano, samozřejmě můžete. Tento postup však nelze příliš doporučit. Cílem pojišťoven je maximalizovat svůj zisk, což mohou dosáhnout jednak navýšením vybraného pojistného, ale také snížením vyplacených nároků poškozených. Je tedy otázkou, nakolik „nezávislý pojišťovací poradce“ dokáže být skutečně nezávislý. Společnost Legalfin s.r.o. se zaměřuje výhradně na problematiku náhrady škod a není nikterak závislá na prodeji pojistných smluv, jako je tomu u zástupců pojišťoven.

Dalším aspektem jsou odborné znalosti, jimiž tito agenti pojišťoven disponují. Vzhledem k naší specializaci a dlouholeté praxi máme hluboké znalosti a zkušenosti při jednání s pojišťovnami, ale i před soudy a státními orgány. Kromě toho Vám nabízíme pomoc již od vzniku škody, tedy ještě před tím, než je věc uzavřena Policií a dalšími orgány.

 

Je dobré mít uzavřeno pojištění právní ochrany?

Rozhodně ano. Pojištění právní ochrany nelze v dnešní době než doporučit. Bohužel většina obyvatel o této možnosati ani netuší a pojištění právní ochrany zpravidla nemá. V případě  nepříjemné události se pak nemají kam obrátit o kvalitní právní moc, neboť si ji ze svého dovolit nemohou. Pro tyto klienty je zde Legalfin, který dokáže uhradit nejen právní služby erudovaného advokáta, ale také další náklady řízení, jako jsou soudní poplatky, znalecké posudky a další náklady řízení.